LOADING

Type to search

Stiri

Universign se relansează într-un nou format

Sign Romania aprilie 30, 2010
Share

La aproape șase ani de la apariția primului număr, Universign își modifică formula grafică, optând pentru un format mai adaptat la cerințele actuale de funcționalitate și design.
Numărul martie-aprilie deschide seria unor viitoare ediții ce-și propun să livreze prin intermediul unui layout îmbunătățit același conținut relevant și valoros pentru piața producției publicitare.
Revista Universign este prima publicație dedicată exclusiv acestui domeniu, fiind un reper central de informare, comunicare și promovare. Temele analizate vizează direct producția publicitară, în timp ce 70% din conținut este axat pe problematica locală.

Urmăriți în numărul curent:

Dosar: Cât de greu a fost, de fapt, 2009?
Între păreri ce oscilează de la reținutul:”a fost un an normal”, până la mai categoricul “a fost un an extrem de dificil”, reprezentanții domeniului par să concluzioneze, la unison, că răul nu a atins totuși cele mai alarmante cote.

Analiză: Ce a făcut criza din oamenii companiilor?
Practic: Imprimarea directă a textilelor-Sfântul Graal al imprimării digitale
Interviu: “Nu vindem doar niște produse. Vindem logistica din spatele acestui business”, Ștefan Tudose, director executiv Artmatch
La obiect: Printshop-producția publicitară la raft
Portret: “Sunt scenograful unui spectacol care se desfășoară zi de zi pe o suprafață de 16.000 mp, Mihai Szabo, manager departament deco Cora
Opinie: Marș forțat din zona de confort, articol scris de Geo Baraian, manager Impression Graphics România

Tags:

You Might also Like

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *