LOADING

Type to search

Featured Interviu

Majoritatea dintre noi a mai trecut printr-o criză economică cu problemele ei care ne-a călit și imunizat cumva psihic și moral

Sign Romania mai 7, 2020
Share

interviu cu Zsolt Rudnyanszky, președinte APIIP

Cum credeți că va fi afectat sectorul producției publicitare de recesiunea care se va instaura ca urmare a epidemiei de Covid-19?
Toată economia este deja afectată. Abia ne-am obișnuit cu ideea că toată piața se schimbă. Din fericire, producția publicitară nu moare pentru că se poate readapta mai ușor. Noi am fost obișnuiți să o luăm mereu de la capăt. Vor fi fi mai afectați cei care nu își adaptează producția și aplicațiile pe ce se cere în piață.

Care credeți că vor fi aplicațiile din domeniul producției publicitare cele mai protejate? Cum explicați alegerea acestora?
Nu există așaceva. Nu ne protejează nimeni. La profilul nostru nu veți auzi vreodată de subvenții sau politici protecționiste. Într-o perioadă dificilă în care se comunică atât de multe schimbări și obligații, sunt necesare produse noi pentru reamenajarea,resemnalizarea spațiilor comune, masuri de protectie pentru clienti si angajati. Acum din asta trăim!

Credeți că măsurile luate de autoritățile române sunt suficiente pentru crearea unui cadru economic stabil pentru companiile afectate de criză?
Este devreme să evaluăm critic sau laudativ măsurile luate de autorități. Sunt sigur că ele se vor tot modifica în funcție de evoluția pandemiei și a economiei. Orice măsură generală adoptată ne pune pe toți antreprenorii pe aceleași poziții de compețiție. Diferenta o va face educația de business a antreprenorului si a echipei de conducere.. Sunt mai importante măsurile din firma ta decât cele guvernamentale…

Credeți că sectorul producției publicitare are nevoi speciale diferite de alte domenii de activitate? Dacă da, care ar fi acelea?
Producția publicitară va cunoaște o reconversie a profilului de activitate. Imprimăm afișe cu instrucțiuni, produse de protectie a angajatilor, cleintilor etc. Cine dorește să facă reamenajarea și resemnalizarea spațiilor comune de lucru, apelează la producătorii din producția publicitară.

Care este rolul pe care credeți că ar trebui să îl joace statul în continuare: să asigure resurse financiare consistente pentru companii astfel încât acestea să le poată accesa în condiții speciale sau să se transforme în “client” și să achiziționeze bunuri și servicii din mediul privat?
Sângele economiei sunt banii. Este foarte bine venită aplicarea viziunii prin care statul garantează o mare parte din capitalul de lucru solicitat de o firmă unei bănci. De aceea, ar fi binevenite niște campanii de conștientizare a românilor cu se se întâmplă dacă vor alege produs românesc. Cu cât vom avea mai mulți bani în piață, cu atât consumul și economia vor reveni la normalitatea cu care ne obișnuisem.

Care sunt măsurile pe care APIIP este gata să le ia pentru a veni în sprijinul membrilor săi? Care este natura acestor măsuri?
Asociația noastră este foarte democratică. Ca președinte reales, încurajez implicarea și colaborarea între toți membri. Comunicăm intens pe toate temele comune pe un canal de whatsapp. Avem acțiuni de promovare comună a membrilor pe facebook. Inca de anul trecut am inceput un proiect prin care ne propunem sa ne implicam din ce in ce mai mult in educatia antreprenoriala a membrilor asociatiei cu cursuri si seminarii adaptate industriei.

Poate APIIP să devină un factor de mobilizare a mai multor companii din domeniu, în vederea alcătuirii unui grup mai reprezentativ pentru industrie? Este acesta un obiectiv pentru asociație?
Ca în orice entitate asociativă, mobilizarea provine de multe ori din modele, încurajări și un pic de invidie. Imediat după ce va fi posibil, vom relua evenimentele și întâlnirile la câte un coleg să mai vedem ce produce și cum. Pentru un producător, orice astfel de experiență contează enorm.

Cum se prezintă, în lumina noilor evenimente, parteneriatul cu ATT, sub forma Patronatului care trebuia să ia naștere? O entitate care să reprezinte mai multe domenii de activitate credeți că ar avea un cuvânt mai greu într-un dialog cu autoritățile?
Avem un canal deschis permanent cu Ministerul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri. Atât noi, cât și ATT-ul reprezentăm business-uri foarte flexibile cu aplicații interdisciplinare. De aceea, problemele sunt relativ comune si acesta este si motivul pentru care de mai mult de un an am înființat FEDERATIA FIGPA.

Se spune că în perioadele de criză profundă că entitățile slabe se vor prăbuși, cele puternice vor rezista, iar cele cu potențial vor ieși la suprafață. Plecând de la această premisă în care categorie credeți că se află APIIP?
În a doua și a treia. Majoritatea dintre noi a mai trecut printr-o criză economică cu problemele ei care ne-a călit și imunizat cumva psihic și moral. Cu toate ca este o situație unică, sunt încrezător ca membrii noștri vor ieși învingători

Tags:

You Might also Like

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *