LOADING

Type to search

Diverse Featured Producători Stiri

În carantină, marile mărci practică „distanțarea grafică”

Romulus Cristea aprilie 8, 2020
Share

Marile companii au elaborat, în actualul context al pandemiei de coronavirus și a carantinei aferente, noi versiuni ale identității lor vizuale în varianta „distanțării sociale”.

Este vorba de o abordare ludică dar în același timp și pedagogică, tocmai în ideea ca lumea să conștientizeze mai ușor importanța consemnării la domiciliu ca metodă prioritară de protecție în lupta cu pandemia de coronavirus.

Lanțul de restaurante de tip fast-food Burger King France a postat pe Twitter un mesaj prin care invita oamenii să rămână acasă. Brandul și-a transformat deviza „Home of the Whopper” în „Stay Home”  („Casa Whopper-ului” în „Stai acasă”)

Producătorii de automobile, care și-au văzut vânzările în scădere abruptă încă de la începutul pandemiei, au prezentat, de asemenea, o identitate vizuală în pas cu vremea molimei Cel puțin două mărci au adoptat o astfel de formulă: Volkswagen și Mercedes.

Sigla Volkswagen

 

Sigla Mercedes

 

În același ton și alte branduri mari din industria alimentară, a construcției de mașini și utilaje sau din industria îmbrăcămintei au apelat la această identitate vizuală grafică specială. Alte mărci cu sigla adaptată vremurilor sunt: Nike, Coca-Cola etc.

Tags:

You Might also Like

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *