LOADING

Type to search

Eveniment

Au fost desemnați câștigătorii concursului PUMA The Creative Factory

Sign Romania mai 28, 2012
Share

PUMA și “Let`s Do It, Romania!” au organizat concursul „PUMA The Creative Factory”, dedicat oamenilor talentați, care sunt pasionați de artă, design, arhitectură sau care, pur și simplu, au suficientă imaginație încât să creeze ceva impresionant din orice material.

Provocarea PUMA a fost realizarea unui obiect de expoziție din Puma Recyclable Bags, sacoșele din material reciclabil PUMA. Scopul inițiativei a fost de a arăta modul artistic sau practic în care pot fi reutilizate diversele produse pe care oamenii le folosesc în viața de zi cu zi și de a cultiva nivelul de responsabilitate.
Competiția a fost organizată în două etape. În prima fază, totți cei interesați au fost invitați să trimită un scurt CV/portofoliu, prin care să evidențieze că au experiență în domeniul artelor, designului, creației și/sau arhitecturii.

Peste 150 de tineri talentați au aplicat pentru a primi șansa de a crea obiectul de expoziție dorit. Dintre aceștia, numai 30 au fost aleși pentru cea de-a doua etapă, cea de creație.

Punctul culminant al campaniei a fost expoziția „PUMA The Creative Factory”, momentul în care cele 30 de obiecte au fost prezentate publicului larg. Creațiile participanților au fost extrem de variate: obiecte de mobilier, lămpi de diverse tipuri, obiecte de fashion (genți, rochii), un leagăn, o carte, un tablou, o mașină de reciclare sunt doar câteva dintre lucrarile care au încântat audiența.
In cadrul expozitiei au fost anunțați și câștigătorii concursului: Irina Giuglea, absolventă a Universității de Arhitectură și Urbanism Ion Mincu, este marea câștigătoare a premiului de 1300 de euro, cu lucrarea intitulată “Gânditorul iluminat”, ce reprezintă “ideea de evoluție prin reciclare. Este un mic pas creativ, cu scopul de a conștientiza problemele societății de consum. Realizarea obiectului a fost instinctivă, fiecare bucată de material participând la realizarea întregului”
Locul 2 (1000 de euro) a fost ocupat de Ana Măndiță, studentă în anul 2 la Facultatea de Arte Plastice și Decorative București, care a captat atenția cu un obiect vestimentar, o rochie de seară cu trenă, despre care spune că “păstreaza esența PUMA, esența felinei. Am mers mult pe contrastul dintre aparență și esență, plecând de la un brand sport și ajungând în zona elegantă, cu o textură total nouă.’

Câștigătoarea premiului 3 (700 de euro), Dana Cernat, inițiatoarea proiectului Idei Cusute, a convins juriul cu un cort răcoros de exterior pentru copii. Peste 30 de sacoșe reciclabile PUMA au fost tăiate în bucăți de dimensiuni diferite, care au fost apoi călcate și cusute pentru a forma suprafața exterioară a cortului, folosind tehnica patchwork.
În afara acestor premii au mai fost acordate și 6 mențiuni, constând în pantofi Puma personalizabili. În cadrul evenimentului au fost organizate și ateliere de reciclare creativă, cu sprijinul Asociației D`Avent, dar și un workshop de preparare a produselor raw, oferite de blogul retetecugust.com.

Sursă foto: www.letsdoitromania.ro

Tags:

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *