LOADING

Type to search

Featured Stiri Studiu de caz

Semnalistica în vremea coronavirusului (galerie foto)

Romulus Cristea martie 9, 2020
Share

Agențiile și companiile producătoare de panouri publicitare și semnalistică au înregistrat o creștere a comenzilor în ultima perioadă, tendința urmând să fie crescătoare și în perioada imediat următoare.

Autoritățile oficiale sanitare, ministerele, dar și alte agenții independente au demarat ample campanii educaționale și de conștientizare a efectelor epidemiei de coronavirus. De asemenea, numărul panourilor de avertizare sau alte diverse indicatoare este din ce în ce mai mare, din rațiuni de securitate sanitară, în gări, metrouri, pe străzi, în spitale, diverse instituții sau alte zone de carantină.

* În toate spațiile publice, dar și în hotelurile din Singapore diverse panouri avertizează în legătură cu epidemia de coronavirus:

* Zeci de panouri cu sfaturi de igienă și cu alte informații legate de coronavirus sunt amplasate în Aeroporturile Internaționale din Gaya, India:

 

* Afiș-panou din Iran, țară unde 5.800 de persoane s-au infectat cu coronavirus și s-au înregistrat sute de decese:

* Biserica luterană din Northlake, SUA. Sfaturi despre coronavirus în loc de versetul tradițional din Biblie:

Bilanțul deceselor privind epidemia de coronavirus a trecut de 3.500, în timp ce numărul cazurilor de 105.550. Virusul este confirmat în peste 90 de țări și teritorii, iar mai bine de 17.000 de cazuri au fost înregistrate în afara Chinei, țara unde a izbucnit epidemia. Numărul de cazuri scade constant în China, dar epidemia evoluează îngrijorător în alte țări, inclusiv în Italia, unde autoritățile au luat măsuri fără precedent, punând sub carantină 16 milioane de oameni din Lombardia și alte zone din nordul țării. (Romulus Cristea)

Tags:

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *