LOADING

Type to search

Stiri

SGIA a schimbat metodologia de cercetare de piaţă

Cristian Faur martie 7, 2019
Share

În scopul obţinerii de rezultate cât mai exacte şi mai relevante, cunoscuta organizaţie a decis să facă modificări în modul în care îşi desfăşoară studiile din industria de print. În primul rând, s-a avut în vedere stabilirea unor eşantioane cât mai reprezentative. Grupurile reprezentative de respondenţi, având circa 200 de subiecţi fiecare, vor reprezenta şase segmente de piaţă: grafică, textil, comercial, packaging, industrial şi funcţional.

“Metodologia contează”, a declarat Andrew W. Paparozzi, Chief Economist la SGIA. ”Dacă stabilim grupurile de studiu corect minimalizăm răspunsurile subiective, maximizăm consistenţa datelor, îmbunătăţim nivelul de participare şi clădim relaţii şi implicare.”

Noua metodologie a început să fie aplicată de anul acesta, organizată pe trimestre. Curent, se studiază tendinţele din industrie pe marketing şi produse. Partea de finanţe şi de producţie propriu-zisă intră sub lupa organizaţiei în trimestrul următor. Salariile şi partea de forţă de muncă urmează pe parcursul celor trei luni de după, iar în ultimul trimestru va veni rândul strategiilor de afaceri.

Foto: SGIA

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *