LOADING

Type to search

Diverse Producători Stiri

Realitatea augmentată în vitrinele de la Zara

Romulus Cristea iulie 28, 2018
Share

Pentru lansările noilor colecții, marca de prêt-à-porter Zara a ales, din acest an, realitatea augmentată.

Utilizarea realității augmentate, având ca punct de pornire anumite suporturi (elemente) fizice, este disponibilă în 120 de puncte de vânzare ale brandului, din 40 de țări.
Suporturile fizice pentru experimentarea realității virtuale, la Zara, sunt semnalate prin inscripția „Trăiți experiența realității virtuale” și sunt vitrinele plus interioarele magazinului, începând de la elementele de decor, până la cutiile-ambalaj de livrare aparținând mărcii.
Pentru a putea profita de această experiență, clienții trebuie să descarce aplicația Zara AR pentru Android sau iOS, după care să îndrepte dispozitivele electronice (tablete sau telefoane) către zonele vizate, notează publicația specializată Graphiline.
Utilizatorii au acces la 12 „experiențe” diferite, scene în cadrul cărora manechinele, îmbrăcate cu ultimele creații ale mărcii, pozează, discută și dansează. Aparițiile au o durată de câteva zeci de secunde pe ecranul dispozitivului, în decorul real al magazinului, în vitrine sau pe cutiile de livrare a produselor Zara.

Tags:

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *