LOADING

Type to search

Producători Stiri Studiu de caz

Kodak: Pârtie pentru dezvoltarea durabilă în domeniul tipăriturii

Sign Romania februarie 19, 2018
Share

Reprezentanții gigantului Kodak susțin că în domeniul tipografiilor, dezvoltarea durabilă este tendința care se impune la nivel global.
Vânzarea plăcilor Kodak fără tratament chimic au crescut cu 24%, într-un singur trimestru.

Înainte de a investi, oamenii de afaceri din domeniul tipografic ar trebui să se gândească, din ce în ce mai mult, prioritar, la dezvoltarea durabilă, la toate oportunitățile pe care aceasta le-ar putea deschide în viitorul apropiat, consideră oficialii Kodak. Iar reprezentanții companiei americane nu vorbesc în necunoțtiință de cauză. De aproape patru ani, producătorul Kodak s-a făcut remarcat printre clienții săi datorită ofertei de plăci tipografice Sonora, fără tratament chimic. Tipografii care au ales acest produs au considerat că prin utilizarea acestuia realizează importante economii de energie și gestionează mult mai eficient resursele. În plus, impactul asupra mediului este mult mai redus, potrivit ziariștilor de la publicația specializată Graphiline.

Creștere de 30% anunțată până în 2019

În cadrul evenimentului Kodak Plate Green Leaf Award 2017, 14 competitori din lumea întreagă au fost recompensați, un număr dublu față de anul 2016. Selecția câștigătorilor a avut în vedere creșterile realizate în sectorul tipăriturilor.
Lansată în anul 2014, în cadrul competiției sunt premiați clienții Kodak cu inițiative de bune practici, care depun eforturi exemplare pentru reducerea impactului asupra mediului a activităților economice desfășurate și care utilizează în special plăcile tipografice Sonora fără tratament chimic aplicat.
Plăcile ofset fără tratament chimic aplicat și plăcile ofset UV Kodak Sonora sunt comercializate încă din anul 2012. În cazul unor astfel de plăci este eliminată faza de aplicare a tratamentului chimic, proces tehnologic în care ar fi utilizate substanțe chimice, cantități importante de apă și energie și producerea de deșeuri.
În al treilea trimestru al anului trecut, vânzările de plăci ofset Kodak Sonora au crescut cu 24% raportat la perioada similară a anului 2016. Procentual, plăcile de tip Sonor au ajuns să reprezinte 19% din totalul vânzărilor.
„Este evident că în domeniul tipografic, adoptarea strategiilor de dezvoltare durabilă va asigura nu doar gestiunea eficientă a problemelor de mediu, dar și perenitatea activităților din acest sector”, a apreciat Richard Rindo, director general de vânzări în cadrul diviziei pentru sisteme de imprimare și vicepreședintele Eastman Kodak.
Producătorul american preconizează că până în anul 2019, vânzările de plăci Sonora vor crește cu mai bine de 30%. (Romulus Cristea)

* Citește și:  Elettrograf a devenit reprezentant pentru cel mai mare producător de adezivi-baton din Europa

Tags:

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *